تعویض و جابجایی مدیران ارزشی تا کجا ادامه خواهد یافت؟

تنکابن 24.

علیرغم اینکه یکی از شعارها و سیاستهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در واگذاری مشاغل و مناصب مدیریتی،توجه به اصل شایسته سالاری می باشد، ولی متاسفانه در گاهی از مواقع، بعضی از مسولین و مدیران استانی و شهرستانی ، به این موضوع مهم توجه لازم را نداشته و صرفا برای بقا و به منظور اثبات خوش خدمتی و وفاداری خود به کسانی که وامدار آنها هستند ، دست به تعویض و عزل غیر منطقی مدیران شایسته دستگاههای اجرایی نموده و افرادی را جایگزین آنها می نمایند که هیچگونه آثار و نشانه هایی از تعهد و شایستگی در رفتار و در سابقه خدمتی آنها مشاهده نمی شود.

هنوز چند صباحی از تودیع ناگهانی بخشدار ارزشی و مردمی بخش خرم آباد نمی گذرد که متاسفانه شنیده ها حاکی از آن است که مسولین استانی بنای تعویض و جابجایی رئیس اداره بهزیستی شهرستان تنکابن را در دستور کار خود دارند و این در حالی است که نامبرده ضمن اینکه در مدتی که در این سمت قرار داشته به خوبی انجام وظیفه کرده ،  از نیروهای بسیجی و وفادار به انقلاب می باشد و از لحاظ علمی نیز در سطح خوبی قرار داشته و با داشتن مدرک کارشناسی ارشد در دانشگاههای شهرستان تدریس هم می نماید.

حال سوال اینجاست که استاندار مازندران ، علیرغم اینکه همواره دم از پایبندی به آرمان امام و شهدا می زند ، چرا به اینگونه جابجایی ها بی تفاوت می باشد؟

شعارهای خوبی که از ایشان در محافل و مجالس شنیده می شود وقتی به دل می نشیند که به جامه عمل هم تبدیل شود.

ایشان بهتر است مصالح نظام ، انقلاب و شهرستان را به مصالح شخصی خود ترجیح دهند و اجازه ندهند یک عده فرصت طلب ، صرفا برای تصاحب قدرت ، اینگونه نیرو های ارزشی و خدمتگزار را قلع و قمع نمایند.

همچنین این انتظار از فرماندار ویژه شهرستان تنکابن نیز می رود که نسبت به اینگونه جابجایی ها حساسیت نشان داده و بیشتر از این در لاک بی تفاوتی قرار نگیرند و در عزل و نصبها ، نقش فعال خود را بدرستی ایفا نمایند.

آقای استاندار و آقای فرماندار! مطمئن باشید که ضمن اینکه مردم تمام رفتار شما را زیر نظر دارند ، خداوند نیز به اعمال و رفتار شما احاطه و آگاهی کامل داشته و یقینا در روز حساب ، بایستی در پیشگاه عدل الهی جوابگوی اعمال خودتان باشید.پس به گونه ای اقدام کنید که در آن روز ، شرمنده شهدا و امام شهدا نباشید.

لذا تا فرصت هست برای خودتان چاره جویی کنید و وظیفه خودتان را صرفا برای رضای خدا انجام دهید و نه برای رضای ...!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد